Plannen en organiseren

Plannen en organiseren is onze passie. Dát is waar we goed in zijn. Raakt u zelf het overzicht kwijt en zijn secretariële werkzaamheden niet uw passie? Dan bent u bij Top Secretariaatsservice Maria van Dun aan het juiste adres.

Over Top Secretariaatsservice Maria van Dun

Wij werken op een gestructureerde manier en houden van orde en netheid. Ook beschikken wij over ruime vakkennis en ervaring, inzicht, tact, diplomatie en werken wij vanuit een eerlijke en open houding. Wij staan u bij door overzicht en structuur aan te brengen in uw bedrijf en uw werkzaamheden. Dit ontzorgt en geeft rust.

Bij Top Secretariaatsservice Maria van Dun wordt ruime ervaring gecombineerd met moderne kennis en inzichten. Door onze gestructureerde manier van werken, kunnen wij meerdere opdrachtgevers tegelijkertijd van dienst zijn, met behoud van hoge kwaliteit en flexibiliteit. 

Onze werkzaamheden

Onze passie voor plannen en organiseren komt goed van pas bij onze werkzaamheden. U kunt bij ons terecht voor secretariële ondersteuning. Of het nu om een korte opdracht gaat, tijdelijke ondersteuning, een project of het verzorgen van uw gehele secretariaat.

U kunt bij ons terecht voor:

  • Vervanging van  secretariële ondersteuning bij ziekte, zwangerschapsverlof of vakantie
  • Notuleren (met een professionele uitwerking binnen 3 werkdagen)
  • Het starten of herinrichten van uw secretariaat
  • Het maken van powerpoint presentaties, brochures en nieuwsbrieven
  • De organisatie van meetings en evenementen.