Administratieve ondersteuning

Heeft u tijdelijk administratieve ondersteuning nodig? Bijvoorbeeld in verband met zwangerschapsverlof, ziekte of vakantie van uw secretaresse?

Top Secretariaatsservice Maria van Dun helpt u graag.

Wij werken zowel op locatie als op afstand. U kunt ons inzetten voor een breed scala aan werkzaamheden op het gebied van administratieve ondersteuning. Van voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden en drukwerk tot het maken van afspraken, websitebeheer, het opmaken van facturen, verzekeringszaken, PR en social media. Top Secretariaatsservice Maria van Dun staat garant voor kwaliteit, snelheid en betrouwbaarheid. Wij zorgen voor overzicht en structuur in uw administratie. Als er onverwachte gebeurtenissen zijn, behouden wij onze rust en het totaaloverzicht. We zorgen ervoor dat in uw organisatie alles zo goed als mogelijk blijft doorgaan.

Ook voor projecten

Naast het uitbesteden van administratieve ondersteuning kunt u bij Top Secretariaatsservice Maria van Dun ook terecht voor projectmatige opdrachten, zoals het opzetten of herstructureren van uw archief, de organisatie van meetings of evenementen of het starten of herinrichten van uw secretariaat. Ook voor korte opdrachten kunt u ons inschakelen, zoals voor het notuleren van een vergadering (met binnen 3 werkdagen een professionele uitwerking daarvan) of het maken van powerpoint presentaties, nieuwsbrieven of brochures.

Beperkt aantal opdrachten

Wij willen elke opdrachtgever maximale aandacht geven. Daarom nemen we een beperkt aantal opdrachten tegelijk aan. Wilt u meer informatie hierover? Neem dan gerust contact met ons op en vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden. Wij informeren u graag!